Let op i.v.m. Covid-19:

Wij kunnen bij online boeken geen gezondheidscheck doen, wij vragen u onderstaande vragen voor u zelf te beantwoorden:

1. Heb je de afgelopen 24  uur of op dit moment een of meerdere klachten; neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/ of koorts?

2. Heb je op dit moment een huisgenoot of gezinslid met bovenstaande klachten?

3. Heb je het virus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

4. Heb je een huisgenoot of gezinslid met het virus en heb je korter dan 14  dagen geleden contact gehad met deze persoon terwijl hij/zij nog klachten had?

5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het virus is vastgesteld?

Als je de vragen met 'ja' hebt geantwoord, blijft u thuis en maak over 7 dagen, bij geen klachten pas een afspraak?

Als je de vragen met ' nee' hebt beantwoord, dan mag je een afspraak maken. Veranderd uw gezondheid in de tussentijd dat u een afspraak heeft gemaakt en de dag van afspraak, belt u dan af. De afspraak kan dan kosteloos worden geannuleerd.

Twijfelt u, omdat u een in de risicogroep zit, vanwege luchtwegenklachten, diabetes, reuma of hartziekten of stoornissen? Belt u even voor overleg. Wij dragen zelf beschermingskleding waardoor het verantwoord is om te komen.

Bij een bezoek aan onze salon, leest u bij binnenkomst ons Covid-19-protocol bij de ingang. U dient de handen te desinfecteren en u krijgt een mondmasker en handschoenen aangeboden. Wij dragen het ook voor u en onze bescherming en verzoeken u het ook te dragen. Dit geeft echt, bewezen, dubbele bescherming. Het vermindert de kans op vochtdruppels in de lucht. Als u (stille) drager bent van dit virus, vermindert dit de kans op besmetting aanzienlijk. Tijdens een behandeling van de schoonheidsspecialiste, dit is in een kleinere ruimte, probeert u de gesprekken kort te houden.
* Voor een onbekende periode rekenen we een extra toeslag van €5,-.
I.v.m. de onkosten die wij maken om uw bezoek aan onze salon zo veilig mogelijk te laten zijn. Van deze toeslag worden wij niet rijk, de kosten zijn voor de geplande schoonmaaktijd na elke klant en de extra tijd tussen geboekte afspraken in.
Daarnaast zijn alle try-me producten verwijderd en vragen wij u zo min mogelijk producten aan te raken, we helpen u graag met het kiezen van het juiste product. Wij openen deuren voor u tijdens uw bezoek. De voorkeur gaat uit naar contactloos betalen. De uitgang is anders dan normaal.

Wij hopen op uw begrip voor deze genomen maatregelen,

Tot snel,
Salon AnnexX




Normaliter heeft u de mogelijkheid de afspraak, als online geregistreerde klant, te annuleren, mits 24 uur van te voren en een gegronde reden. Anders zijn we genoodzaakt de volledige behandelingskosten in rekening te brengen. U krijgt 24 uur van te voren tevens een herinneringsmail van uw gemaakte afspraak.
 

Hoe werkt het? Het online boeken als bestaande klant is zeer eenvoudig. Als u bij ons met uw e-mailadres bekend bent, is het enige wat u eenmalig hoeft te doen: Kiezen voor de optie “WACHTWOORD OPVRAGEN”. Het wachtwoord wordt direct aan u verzonden. U kunt vervolgens inloggen met uw e-mailadres als inlognaam en het toegestuurde wachtwoord als wachtwoord. U kunt het wachtwoord ook wijzigen.
 
Als het niet lukt, kan het zijn dat u niet of met een andere e-mailadres bekend bent bij ons. Bel gerust, zodat wij het even voor u nakijken of kies voor de optie “REGISTREREN NIEUWE KLANT”. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn!